PwC iş mükemmelliği eğitimlerinin temel amacı; iş süreçlerini daha hızlı, hatasız, düşük maliyetli veya verimli hale getirebilmek için gereken teknikleri metodolojik bağlamda katılımcılara aktarmaktır. Eğitim sırasında katılımcılar 3-4 kişilik kümeler halinde iş problemi üzerinde çalışırlar. Amaç bir yandan katılımcılara araç ve kavramları öğretmek, diğer yandan öğrendiklerini gerçek iş problemine proje yaklaşımı ile uygulamalarını sağlamaktır. Bu anlamda eğitimler proje faaliyeti olarak nitelendirilebilir.
Eğitimle hedeflenen; katılımcılara temel iyileştirme metodolojisi olan PUKÖ’yü aktararak sistematik iyileştirme tekniklerinin mevcut iş
bağlamlarında anlam kazanmasını sağlamaktır. Eğitim başlangıcında katılımcılardan günlük iş problemlerini tanımlamaları istenir ve 2 gün süresince bu iş problemleri üzerinde çalışılır
- Sistematik Problem Çözme: PUKÖ metodolojisi ile iş süreçlerindeki sorunları sistematik bir şekilde çözmeyi öğrenirler.
- Verimlilik Artışı: 8 tür israfı tanımlayıp ortadan kaldırarak, iş süreçlerinde önemli verimlilik artışı sağlarlar.
- Stratejik Düşünme: A3 raporlama ve SCAMPER analizi gibi tekniklerle stratejik düşünme becerilerini geliştirirler.
- Süreç Optimizasyonu: Süreç ve kulvar haritaları oluşturarak, iş akışlarını optimize etme fırsatı yakalarlar.
- Müşteri Odaklılık: Değer tanımlama ve müşteri perspektifini anlama yoluyla müşteri memnuniyetini artırırlar.
- Sürekli İyileştirme Kültürü: PUKÖ döngüsünü benimseyerek, organizasyonlarında sürekli iyileştirme kültürünü yerleştirirler.
- Liderlik Becerileri: Proje yönetimi ve süreç analizi teknikleriyle liderlik becerilerini güçlendirirler.
- Rekabet Avantajı: Yalın yönetim prensiplerini uygulayarak, organizasyonlarına rekabet avantajı kazandırırlar.
Eğitmenimiz Devrim Zümrütkaya'nın cv'sine bu linkten ulaşabilirsiniz.